ALLIANZ - číslo smlouvy: 505 667 890
Home Assistance je bezplatná asistenční služba pro bytový dům zahrnující odvrácení stavu nouze.
- Společenství může využít až 5 zásahů asistenční služby Home Assistance ročně, náklady na jeden zásah nesmí překročit limit 7000 Kč. Celkem tak má SVD k dispozici bezplatné zásahy asistenční služby v hodnotě až 35.000 Kč ročně.
- Při uzavření pojistné smlouvy se společností Allianz, která poskytuje asistenční službu v případě havárie se smluvním partnerem MONDIAL.
- Vztahuje se na tyto druhy havárií při programu Optimal:
- Odvrácení stavu nouze (havarijní situace)
- V případě stavu nouze (havarijní situace), organizuje MONDIAL vyslání technické pohotovostní služby do místa pojištění. Technická pohotovostní služba provede opatření nezbytná k odvrácení stavu nouze.
- služba zahrnuje tyto profese: instalatér, topenář, zámečník, elektrikář, sklenář, pokrývač.
V případě požáru, úniku plynu apod. mohou být urgentní asistenční služby poskytnuty až po zásahu veřejných pohotovostních zásahových jednotek (hasiči, policie, apod.).
MONDIAL může zprostředkovat vyslání technické pohotovostní služby do místa pojištění i v případě, že se podle těchto podmínek nejedná o stav nouze (havarijní situace).
Postup při využití služeb:
Kontaktuje Allianz SERVIS 800 170 000 a sdělte operátorovi následující údaje:
1) jméno a příjmení pojištěného,
2) číslo pojistné smlouvy sjednané u Allianz
3) adresu nemovitosti nebo domácnosti, kde mají být požadované práce realizovány,
4) předpokládaný druh a rozsah požadovaných prací,
5) telefonní číslo, na kterém lze pojištěného zastihnout,
6) časové rozmezí v obvyklé pracovní době, kdy lze pojištěného telefonicky kontaktovat.
MONDIAL může zprostředkovat vyslání technické pohotovostní služby do místa pojištění i v případě, že se podle těchto podmínek nejedná o stav nouze (havarijní situace).
Postup při využití služeb:
Kontaktuje Allianz SERVIS 800 170 000 a sdělte operátorovi následující údaje:
1) jméno a příjmení pojištěného,
2) číslo pojistné smlouvy sjednané u Allianz
3) adresu nemovitosti nebo domácnosti, kde mají být požadované práce realizovány,
4) předpokládaný druh a rozsah požadovaných prací,
5) telefonní číslo, na kterém lze pojištěného zastihnout,
6) časové rozmezí v obvyklé pracovní době, kdy lze pojištěného telefonicky kontaktovat.